בני ברק

לבקשתו של האדמו"ר מוויזניץ': דגל תסביר לאגודה את סיבת הווטו | פרסום ראשון

I have 230views
מרן האדמו"ר מוזיניץ' ביקש מדגל התורה לקיים פגישה בניסיון להבין את סיבת הטלת הווטו על חנוך זייברט, ולכן תתקיים הערב הפגישה בבית דגל התורה בבני ברק שם יעלו הטענות של דגל בהשתתפות רבנים משני הצדדים
מרן האדמו"ר מוויזניץ'. צילום: פלאש 90

הווטו על חנוך זייברט יירד? הערב (שני) תתקיים פגישה בין דגל התורה לאגודת ישראל, בבית דגל בבני ברק, בעניין הווטו שהטילה דגל על זייברט – מועמד אגודה. ל'מקומי קול חי' נודע בפרסום ראשון, כי הפגישה מתקיימת בעקבות בקשה מפורשת של מרן האדמו"ר מוויזניץ' שליט"א, בקשה לפיה יש לקיים פגישה עם אנשי דגל התורה בניסיון להבין מדוע החליטו להטיל את הווטו על זייברט, ראש עיריית בני ברק לשעבר.

הבקשה של מרן האדמו"ר מוויזניץ' הגיעה בימים האחרונים להנהגת מפלגת דגל התורה, כאשר לדבריו לווטו אין כל סיבה מוצדקת ולכן צריך לקיים פגישה כדי להבין מדוע בכל זאת הוטל הווטו. בשבועות האחרונים מתקיימים מגעים ישירים בין אגודת ישראל לדגל התורה במטרה להסיר את הווטו, הערב תתקיים כאמור פגישה חשובה בעניין כאשר כל צד ינסה להסביר מדוע הוא בעד או נגד ההחלטה על הווטו.

עוד נודע ל'מקומי קול חי', כי בפגישה ישתתפו רבנים מדגל התורה ורבנים מאגודת ישראל – בעיקר מחסידות ויזניץ', שבעקבות הבקשה של מרן האדמו"ר הפגישה הזאת תתקיים. הפגישה צפויה להתקיים בשעה 19:00 בבניין מפלגת דגל ברחוב השומר בבני ברק, גורמים המעורים בפרטים טוענים כי "היא לא צפויה להיות דרמטית או לפרוץ איזשהו מחסום שהיה – פשוט להעלות את הטענות של דגל התורה, מדוע החליטו להטיל את הווטו".

עם זאת, ההערכה היא שבימים הקרובים הווטו יירד מאחר ודגל התורה מעוניינת שאגודת ישראל תהיה איתה 'על מלא' בעיר בית שמש, ותתמוך במועמד שלה שמואל גרינברג, אחרי שש"ס הודיעה אמש על מועמדותו של סגן השר משה אבוטבול לראשות העיר בית שמש. בעוד כשבוע ימים יגיע המועד האחרון להגשת הרשימות בבחירות לרשויות המקומיות, כך שלוח הזמנים כלל לא גדול וכל מפלגה מאיצה את המגעים.

//עוד כתבות

כתיבת תגובה